środa, 16 sierpnia 2017

Korony na szydełku - 9 DIY

Koronkowe korony dla małej księżniczki. W załącznikach przedstawionych jest kilka wzorów szydełkowych na takie korony. Jeśli nie umiesz jeszcze szydełkować, to zapraszam do mnie na bloga, tam zaczął się cykl wpisów o nauce szydełkowania, szczegółowe kursy krok po kroku :) - KLIK


Źródło: Mondays crochet
pin



Źródło: elmasde.com/Emilly
pin 


Źródło: plus.google.com/Crochetforfun
pin


Źródło: Natacha Adam Natacha Adam/Schäma ou diagramme pour Crochet divers Schäma ou diagramme plase crochet "Modlle pour bordure"
pin


Źródło: http://knitting-pro.com/2266-crown-crochet.html - schemat szydełkowy
pin


Źródło: erikatricroche.blogspot.nl/erika.tricroche - cały kurs
pin



Źródło: Mondays crochet
pin



Źródło: G. K. creations G. K. creations saved to Crochet crown
pin


Źródło: mimejd.bloggplatsen.se/Ninna-Carina
pin

--------------
Dziękuję i zapraszam :)

8 komentarzy:

  1. Mała królewna mi rośnie, więc zapisuję, może się przydać jak trzeba będzie się stroić na bal ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja też rośnie, to na karnawałową zabawę wyszydełkuję jej jedną :) Pozdrowionka!

      Usuń
  2. szydełkowej korony jeszcze dotąd nie robiłam:) ciekawe pomysły

    OdpowiedzUsuń
  3. Muchas gracias por incluir nuestras coronas para pequeñas princesas en tu bonita colección!!

    OdpowiedzUsuń
  4. No i po przeczytaniu Twojego posta wiem jedno! Ponieważ jestem jedyną kobietą w domu, to chyba zasługuje na jakąś, więc chyba sobie machnę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. KORONY NA TRZECH KRÓLI ... SA?PRZEŚLICZNE .... <3

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz po sobie - będę mogła i Ciebie odwiedzić:)

Nowe posty Starsze posty Strona główna