czwartek, 8 lutego 2018

Wiosenne dekoracje z papieru - ponad 100 pomysłów i DIY

Wiosna tuż, tuż a dekoracje wiosenne wprowadzają radosny nastrój :) Dzięki temu, że wiosna rozbudza się intensywnymi kolorami, ciepłem i światłem dlatego jest radosna i przyjemna. Wiosenne dekoracje odmienią okna, sale i pomieszczenia. Prace plastyczne wykonuje się przede wszystkim z kontrastowych kolorów, co daje życie naszym dekoracjom :)
W oczekiwaniu na wiosnę, serdecznie zapraszam na sporą porcję pomysłów, samouczków i DIY, które są przedstawione w załącznikach :)

Źródło: www.liveinternet.ru/Svetlana-simaSvetlana-sima
pin


Źródło: maestrarenata.altervista.org/Maestra Renata


Źródło: Pin Erica Hittle Phillips saved to work Rainbow
 pin


Źródło: Pin saved sphotos-g.ak.fbcdn.net
pin


Źródło: maestrarenata.altervista.org/Maestra Renata
W linku źródłowym dokładny samouczek, łącznie z szablonami do druku :)



Źródło: kursykrokpokroku.blogspot.com/Dorot Białek
Dokładny samouczek w linku źródłowym - dekoracyjna osłonka:)


Źródło: pinterest.com/doenkids/
W linku źródłowym bardzo dużo pomysłów, dekoracji i prac plastycznych dla dzieci :)
pin


Źródło: Crafts for kids / Prace ręczne dla dzieci DIY
W linku źródłowym ponad 600 samouczków i pomysłów :)

Jak macie swoje pomysły i inspiracje, pochwalcie się koniecznie :)

--------------
Dziękuję i zapraszam :)


1 komentarz:

  1. Świetne pomysły na spędzenie czasu z dzieckiem! Pieknie można udekorować pokój. Szczególnie poodoba mi się pomysł z tęczą! Ja jeśli chodzi o dekoracje wiosenne, najczęściej wykorzystuję po prostu liście :) Oczywiście sztuczne (tutaj szczegóły), ale po prostu bardzo lubię mieć dużo zieleni w domu i zamiast kwiatów w wazonach lub słoikach mam takie liściaste kompozycje :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz po sobie - będę mogła i Ciebie odwiedzić:)

Nowe posty Starsze posty Strona główna