piątek, 18 sierpnia 2017

Kolorowe plecaki i torby na szydełku, mochila bag - 13 DIY + filmiki

W ostatnim czasie niesamowicie popularne i modne są szydełkowe akcesoria a zwłaszcza kolorowe plecaki i torby na zakupy tzw. mochila bag. Plecak powstaje z kilku kolorowych nitek, które tworzą niepowtarzalne kolorowe wzory. Sam schemat na plecak lub torbę jest bardzo prosty, jedyna trudność, to pilnować kolejności szydełkowanych kolorów. 
W załącznikach przedstawione jest jak takie torby wykonać, łącznie ze schematami i opisami, warto nauczyć się tej pięknej sztuki:)

 Źródło: Grafika i Wzór: Yarn Plaza
pin

Tu zapraszam na wersję filmową prostego serduszka:)
 



Źródło: postila.ru/Лилия Яляева
pin



Źródło: molanmiscalcetas.es/Ana Alf
pin


Źródło: cantodopanoartesanato.blogspot.com.br/Ana Paula Canto
pinthemall.net
pin


Źródło: www.youtube.com/locamonica Redi/
pin
Dziękuję i zapraszam :)


11 komentarzy:

  1. Prześliczne torby.Marzy mi się taką zrobić, tylko skąd na to czas wziąć. Doba taka jest krótka.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie podobnie z czasem, ale warto wiedzieć gdzie wzorów szukać:)

      Usuń
  2. Wspaniałe te Twoje znaleziska. Pozdrawiam serdecznie. Miłego popołudnia. Izabela

    OdpowiedzUsuń
  3. Praktyczny wpis :). To mój poradnik, również zapraszam w wolnej chwili - jaki plecak do szkoły wybrać

    OdpowiedzUsuń
  4. O jeny! Jeny! Dziękuję! Na pewno skorzystam z tego wpisu nie raz!

    OdpowiedzUsuń
  5. oglądam, podziwiam ale sama nie mam odwagi, żeby spróbować

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post. Chce się nauczyć robić mochila bag, ale wydaje mi się to jeszcze trudne. Za jakiś czas na pewno spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz po sobie - będę mogła i Ciebie odwiedzić:)

Nowe posty Starsze posty Strona główna