sobota, 8 lipca 2017

Programy do rysowania, tworzenia wzorów szydełkowych.

Czy warto szydełkować, to w moich wpisach znajdziecie sporo odpowiedzi, że tak :) Tym razem zapraszam Was, do zapoznania się z programami, które ułatwiają rysowanie, tworzenie wzorów szydełkowych.
Programów jest kilka w tym jeden online. Zapraszam do zapoznania się z nimi. Wszystkie są w angielskim, niektóre z nich można pobrać jako wersję demonstracyjną. 





3. https://www.stitchfiddle.com/en/chart/new/crochet - generator wzorów szydełkowych online.

Wchodzimy na Free form i rysujemy swój wzór :)

Napiszcie czy korzystacie z podobnych programów, czy rysujecie sami na kartce wzory? Sama próbowałam z każdym się zaprzyjaźnić, nie ukrywam, że wymaga to cierpliwości i czasu :)

--------------
Dziękuję i zapraszam :)


5 komentarzy:

  1. Dzięki! Próbowałam już kilku i nie mam cierpliwości, ale do rozrysowania czegoś na kartce także, więc wydaje mi się, że to też trochę kwestia wprawy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku rzeczywiście, może wyglądać to mozolne, jednak całego wzory wcale nie trzeba rysować, wystarczy początek powtarzającego się schematu. Ja ostatnio tak rysowałam :-)

      Usuń
  2. Nie potrafię narysować wzoru :( zastanawiałam się nad programem. Dobrze, że trafiłam na ten post, w wolnej chwili wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawisz komentarz po sobie - będę mogła i Ciebie odwiedzić:)

Nowe posty Starsze posty Strona główna
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...